6/12/11

MÁIS PARABÉNS .

Non podo resistir sen poñer as felicitacións de SECHU SENDE polo video do EDLG.  
A alegría non me cabe no peito.  Son as seguintes:

Olá, amigos e amigas, acheguei-me ao vosso blog para felicitar-vos polo trabalhazo feito, o resultado é boíssimo. Hai anos -justo antes de que chegara o PP ao governo e se iniciassem os seus ataques á língua- houvo um projecto para realizar umha longametragem sobre Made in Galiza. Umha das histórias que estavam no guiom, para a que já tinhamos pensado actores, era Na oficina dos obxectos perdidos. Daquela eu estava na co-direcçom do filme e resultava-me mui difícil poder imaginar o resultado final, audiovisual, de algo que começou como -inicialmente- um guióm para um programa de rádio. Assi que quando descobrimk o outro dia o vosso vídeo flipei. Directamente. Fiquei maravilhado pola forma em que resolvestes a história. Mui bem polo actor, pola actriz e pola montagem, e esses efectos especiais que enchem de mágia esta história sobre a recuperaçom da nossa língua.
Envio-vos um abraço grandíssimo! Parabéns!

SÉCHU

3 comentarios:

  1. Tamara Paredes Gestal12/12/11, 22:44

    Impresionante a cantidade de comentarios....

    ResponderEliminar
  2. Certo Tamara, moitísimos comentarios e a maioría moi positivos.
    É realmente gratificante lelos.
    Grazas pola túa visita ao blog .

    ResponderEliminar
  3. Damián I España19/12/11, 18:31

    :) grazas tamara por comentar o meu video .. gustouche di a verdade :)

    ResponderEliminar